Tuesday, October 30, 2007

مهداه لشخص عزيز ع نفسي


انا مش عارف اتغير
كل ما أقول هتغير ... تحصل حاجة ترجعني عن كل اللي أنا ناويه ...
كل ما أقول أنا هبدأ ... أعيش حياتي بمبدأ ... برجع بضعف تاني ... ومش بس ... أنا بضعف أوي ...
أيوة بفوق لما بروق ... وأحاسب نفسي بكام سؤال ...
وأرجع أقول مافيش مخلوق مابيغلطش ... ده شيء محال ...
وأرجع تاني أغلط تاني ... كأني بكلم واحد تاني ...
أنا زعلان من نفسي حقيقي ... أنا غلطان وضعيف وأناني ...
كل يوم بيعدي عليا ... بيعدي وينساني ...
وأقول من بكرة أكيد هتغير ... ييجي بكرة برجع في كلامي ...
ع الحال ده بقالي كتير ... ع الحال ده أنا وكتير ...
ع الحال ده بقالي كتير ... ع الحال ده وبقالنا كتير ...
أيوة بفوق لما بروق ... وأحاسب نفسي بكام سؤال ...
وأرجع أقول مافيش مخلوق مابيغلطش ... ده شيء محال ...
وأرجع تاني أغلط تاني ... كأني بكلم واحد تاني ...
أنا ... مش هفضل كده في مكاني ... أنا ندمان على وقتي حقيقي


*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*


للمغني الرائع تامر حسني

sweet_ma_ya_0071@hotmail.com

No comments: